WHAT IF YEEZY WROTE THE BIBLE

Jacket/Zara  Shirt/Acne  Leatherpants/Zara  Shoes/YEEZY red October
 
Godmorgon på er denna söndag. Hoppas att ni mår bra? Själv mår jag toppen idag, trots det grå vädret. Ser dock fram emot hösten eftersom att, enligt mig, de bästa trenderna får sätta sina spår. Jag fullkomligt älskar höstmodet då man kan rocka läderbyxor likt de jag har på mig ovan utan att svettas ihjäl. Köpte dessa på Zara och jag ångrar mig inte en minut. 

    Vilken är er favoritårstid gällande mode?

/Good morning mates. Hope life is treating you well? I feel super despite the grey weather. I am really looking forward to the fall though, because I love the fashion during the fall. Don’t you?

    Wich is your favourite season?

Hector Nilsson

#1 / / Jojo:

Fin look! Jag gillar allt UTOM vintern....


#2 / / Carin:

Så fina bilder<3
Hösten är min favorit också :)


#3 / / Anonym:

Soooooooommaaaaaaaaar