HECTOR AMILON TÄVLING - AVSLUTAD

 

Tävlingen är avslutad och jag måste medge att det var omöjligt att välja två vinnare varför jag helt enkelt lottade fram vinnarena av tävlingen. Kanske kan tyckas tråkigt men jag kunde verkligen inte bestämma mig, för ni är grymma hela högen. 
 
Vinnarna är:
Simon Andersson (#16) - Grattis till en WESELY White with golden zippers!
Hampus Ståhl (#30) - Grattis till WESELY Zebra with silver zippers!
 
 
Vinn en WESELY White med Guldiga dragkedjor eller en WESELY Zebra med Silvriga dragkedjor från Hector Amilon
 
För att tävla behöver du följa @hectoramilon på instagram och kommentera både på instagram och i kommentarsfältet nedan vilken T-shirt Du helst vill vinna. 
(Två vinnare kommer att dras)
 LYCKA TILL!
 
 
/Win a WESELY White with Golden zippers or a WESELY Zebra with SIlver zippers from Hector Amilon 
To compete you must follow @hectoramilon at instagram and make a comment both on instagram and on this post which T-shirt You would prefer to win!
(Two winners will be chosen)
 
GOOD LUCK!
 
Hector Nilsson 
 
#1 / / Wilhelm:

Är med, Skulle vilja vinna en WESLEY white! :)


#2 / / Marcus Alm:

Hej! Skulle helst vilja vinna en WESELY zebra!


#3 / / Jonathan berg :

Med på white!


#4 / / Diego Cortés :

Hey! I would love to win the WESELY white t shirt :) :)


#5 / / My Andersson:

Heeeej! Jag skulle vilja vinna WESELY white :)


#6 / / Victor:

WESELY white


#7 / / Daniel Ullmark :

Ååhh bästa, den vita är ju en dröm!


#8 / / David S:

Jag skulle vilja vinna den vita!


#9 / / Maria Lasharí:

Så stolt över dig! Jag vill gärna vinna en Wesely White Zipper !


#10 / / Jamie Griffin:

The Wesely white with good zipper! I love it!


#11 / / Tatjana Popovska:

WESELY White!


#12 / / Niklas Bardin:

WESLEY Zebra Silver (M/L) 😎👊


#13 / / Love:

Den Zebramönstrade är ju tokfräsh. Den skulle sitta fint på mig


#14 / / Sebastian Fredriksson :

Hola amigos! Jag skulle vilja vinna en sån där WESELY WHITE tisha. Den är ju sjukt fräsch


#15 / / Magnus Ljungberg:

Jag skulle inte tacka nej till en WESELY Zebra! :D


#16 / / Simon Andersson:

WEEKLY WHITE, älskar designen och detaljerna.
Även kommenterat instagram-bilden under användaren (simonmickael)


#17 / / Simon Andersson:

WESELY* WHITE

kommenterat på instagram under användaren: simonmickael


#18 / / Mattias:

WESELY White, need some white in my oh so black wardrobe.


#19 / / David:

WESELY Zebra är den t-shirten jag vill vinna, annars kommer mitt mode att försvinna. En t-shirt som är riktigt snygg och tuff, den kommer ge min outfit en knuff.
Med silvriga dragkedjor som detaljer är perfekt, det är det som gör t-shirten komplett.


#20 / / David:

WESELY Zebra är den t-shirten jag vill vinna, annars kommer mitt mode att försvinna. En t-shirt som är riktigt snygg och tuff, den kommer ge min outfit en knuff.
Med silvriga dragkedjor som detaljer är perfekt, det är det som gör t-shirten komplett.


#21 / / Max:

WESELY white :)


#22 / / Kevin:

WESLAY white är ju så jävla snygg!!!


#23 / / Christian K :

Skulle gärna vilja vinna Zebra bro!


#24 / / Adam:

Är med, WESELY zebra är dösnygg!


#25 / / Mohammedi's | Art, model & designer:

Jag är med!! Gjort allt! <3
Vill så gärna vinna, silvrig Zebra t-shirt!


#26 / / Mohammedis:

Jag är med!! Gjort allt! <3
Vill så gärna vinna, silvrig Zebra t-shirt!

mail: [email protected]


#27 / / Daniel:

Wesely Zebra. Ge mig bara. Perfekt 30års present åt mig på söndag 😀


#28 / / Emelie:

Jag skulle jättegärna vilja vinna en WESELY White with Golden zippers!


#29 / / Fredde:

En vit i stl XL om det finns :) Annars L


#30 / / Hampus Ståhl :

Skulle gärna vinna Zebra. Den hade passat till ALLT i min garderob:)


#31 / / Sebastian Fredriksson :

När dras det en vinnare? :)


#32 / / Oscar Hallström:

Wesley White!! Så grymma kläder!!!!


#33 / / Johan:

WESELY Zebra är det snyggaste jag har sett, skulle göra min moderiktiga outfit komplett. Då kan jag känna mig lika snygg som du, det är allt jag önskar och hoppas på nu!


#34 / / Jonathan Bladh:

Hej,

Skulle bli så glad om jag vann WESELY white med guldiga dragkedjor. Du gör ett grymt jobb!