Jacket from Nudie Jeans, shirt from Fade to W and denim from Friday. Sneakers are Nike X Kanye West Red October. Accessories from The Archives.
 
Runt lunchtid igår lämnade jag in mina vinterboots för en reparation, så passade på att klottra ner en skinnjacka jag hittade på vinden. Blev en spontan outfitplåtning då jag älskade omgivningen och tyckte att looken passade in. Jag älskar graffiti, och är väl en av de som ser det som en konst. Jag kan knappt bärga mig tills jag kan bära den offentligt!
 
- I drove past an abandoned garage and took the opportunity to make some graffitin on a leather jacket I found in the attic, while I took a spontaneous outfit picture. I can't wait until I can wear it.
 
Robin Sebastian
#1 / / Anonym:

Badboy :P


#2 / / Adam L:

Fett!


#3 / / Anonym:

*wolves


#4 / / Nisse:

Var kan man köpa skorna? Har sökt överallt känns det som!