Jacket from Jofama and a dress from Weekday. Secondhand shirt and pants from Zara. Sneakers are Red october by Kanye West X Nike.
 
Idag för exakt två år sedan startade mina idéer kring The Archives. Hela livet har jag hört att jag inte duger, att jag inte kan och det aldrig kommer bli någonting av mig. Folk ville inte höra mina idéer. Idag står jag här med ett eget varumärke som har återförsäljare i Sverige, Norge och Paris. Den känslan är inte helt fel och tror man tillräckligt mycket på sig själv, så hittar man ett sätt att klättra upp på stegen. Tveka aldrig på er själva och låt ingen påverka ditt tänk och dina framtidsplaner!
 
 
- Today, for exactly two years ago, i got the idea - The Archives. All my life I've heard that I was not good enough, that I'll never be smoeone. And people told me to shut up with my ideas. Today I stand here with my own brand with retailers in Sweden, Norway and Paris. Not a bad feeling. If you belive in yourself, you will find a way to climb up and make it happen. Never hesitate yourselves or your ideas! 
 
Robin Sebastian
#1 / / Anonym:

Dör för looken!!!


#2 / / Adam:

Snyggt!


#3 / / Tommy:

Du är fantastisk Robin !


#4 / / Anonym:

GRYMT BRA DU ÄR!


#5 / / Russell:

You're doing great Robin. Har följt dig genom din blogg och dina andra projekt i många år och din resa har varit intressant och inspirerande. Bra jobbat och keep on doing your own thing!