BEYONCÉ TAUGHT ME

Sweater/Gossengold   Pants/Hraun   Shirt/Eton   Shoes/Nike Air Max90   Shades/Specsavers
 
Säger grattis till mig själv som fått bostad i Lund. Om det inte framgått så kommer jag att plocka upp juridikstudierna igen. Har tänk länge och noga och det känns som det klokaste beslutet. Naturligvis så kommer jag att fortsätta att blogga och driva företaget. Snacka om att ha många järn i elden, men jag älskar det. 
 
Nu ska jag gå ut och ta en lång promenad i ett 25-gradigt Malmö och lyssna på riktigt bra musik. Ta hand om er!
 
/Congrats to myself for getting an apartment in Lund. To clearify, I am getting back to lawschool. But do not worry, I will continue to blog and to design clothes. The more the merrier! 
 
Now it is time to take a long walk in a sunny Malmo. Take care everybody!
 
Hector Nilsson 
#1 / / Anonym:

Fint :)


#2 / / mårris:

<3333333


Skitsnygga bilder!!


#4 / / Robin Sebastian:

Svar Anonym: TACK :)


#5 / / Robin Sebastian:

Svar Mårris: hhaha <333


#6 / / Robin Sebastian:

Svar Veronica: TACK snygga du!