Words can't bring me down

Shirt/H&M   Pants/Religion   Sneakers/Nike   Bag/Zara   Watch/BOSS   Bracelet/The Archives   Sunglasses/Rayban
 
I Stockholm för ett möte med en ny återförsäljare till The Archives. Därefter ska jag klippa till håret och fota en gemensam look med Hector. Jag kan knappt slita mig ur mina nya byxor från Religion - de är favoriterna i garderoben just nu!
 
- Retail meeting in Stockholm, then Hector and I are going to shoot something together. I love my new pants and I will never take them off.
 
Robin Sebastian
#1 / / Julia Müller-Sandvik:

Det förstår jag, de är ursnygga!!


#2 / / Joe:

Super snygga!


#3 / / Tess:

Grymt snyggt! :)


#4 / / Lisette:

Snyggt!


#5 / / Robin Sebastian:

Svar: Helt dunder Lorissa! :D


#6 / / Robin Sebastian:

Svar: Tack JOE <3


#7 / / Robin Sebastian:

Svar: Du gjorde min dag Tess! =)


#8 / / Robin Sebastian:

Svar: Tack Lisette!


#9 / / Laue:

Äntligen något som liknar ett leende ^^

Men what's up with all the murder ?



trodde läder och sånt hörde hemma på museum och modeshower för ointelligenta människor, allt som ni inte är liksom.

Letar ni efter alternativ till läder ? vet ni om det finns något som sådant ?

Päls o läderindustrin e juh ganska .. "not so chic" om vi säger så.

Mord överhuvudtaget e juh lite blasé pasé, vi/ni är juh den nya generationen, fan sätt press på att inte leva på mord, ni kan vara dom nytänkande människorna som hittade alternativen till djurprodukten.

Fatta om ni tar över alla produkter som görs på djur idag =) där kan vi snacka CASH CATCHING!

... tror jag behåller den där idéen förresten... Först till kvarn?

Gillar bloggen, men mer leenden o mindre mord hade suttit fint, men bara min åsikt.

Borde de vara en rättighet att leva på andra? bara frågar.. man kan juh argumentera att .. ja jag vet inte, men vad tycker ni om d? finns de inga bra alternativ till djur produkter ? vet ni om det finns någon som försöker komma med bra o sköna alternativ ?

Tycker ni att vår bekvämlighet är en rättighet som går utöver andra varelsers välmående ? dvs är det ok att tillåta att djur utnyttjas, bara för att vi ska få ett par sköna byxor ?

Hoppas ni tolkar mig rätt, ni verkar vara unga , smarta och nytänkande så jag är jätte intresserad av vad ni tycker o tänker om dessa saker eftersom ni är mitt i smeten.

Lycka till med allt.

/ Me