BYE KIWI HAIRCUT

Mitt hår har växt som tusan sedan jag rakade av det och på senare tid har jag gått runt och sett ut som en kiwi..... Som tur är så är min goda vän Hugo Alexander frisör och det blev hans uppgift att fixa en ny frisyr till mig. Han är så himla duktig och vi har alltid lika kul i salongen. Hade aldrig orkat klippa mig hos någon som jag inte hade kunnat prata med samtidigt. Hatar pinsam tystnad, det slipper jag alltid tillsammans med Hugo. 
Hector Nilsson 
#1 / / Ivan:

SNYGGT SNYGGT SNYGGT


#2 / / David:

När kan man börja köpa från din klädkollektion? :)


#3 / / Linn:

snyggt!!


#4 / / Rådjur med stil:

Bästa bloggrubriken!


#5 / / Robin Sebastian:

Svar Ivan: TACK TACK TACK


#6 / / Robin Sebastian:

Svar David: Gud vad glad jag blir över att du frågar. Den kommer att släppas denna månaden :). SÅ inte långt tid kvar!


#7 / / Robin Sebastian:

Svar Linn: SKA DU SÄGA! Tack:)


#8 / / Robin Sebastian:

Svar Rådjur med stil: haha, visst var den fyndig?? :)


#9 / / Julia Müller-Sandvik:

det ser fantastiskt ut! Själv tappar jag mitt hår igen... :'( Vill typ dö, kan inte alls hitta ro i detta...


#10 / / Robin Sebastian:

Svar Lorissa: Så himla tråkigt att höra, men du fixar det! Vi stöttar dig :)
KRAM