ALL WHITE IN WANG 83

T-shirt/Alexander Wang  Tanktop/New Yorker  Shorts/Pyrex Vision  Shoes/Nike Airmax90  Cap/TopStreetWear  Shades/Osiris
 
Detta hade jag på mig ena dagen i Stockholm. Har sagt det tusen gånger innan, men jag har blivit besatt av vitt. Vare sig det rör sig om sport eller lite mer preppy klädsel, så hade jag alltid velat gå omring i vitt. Dock är jag ganska klumpig av mig varför kläderna sällan förblir vita..... Men det är ju en helt annan femma. 
 
Har precis designat klart en helt ny tröja, vilken också kommer finnas tillgänglig när min butik öppnas i slutet av denna månad. Ta hand om er!
 
/Mood right now: I could wear white every day the rest of my life. I am obsessed! Take care!
Hector Nilsson 
 
#1 / / Olle:

Vitt är hett!


#2 / / Anonym:

Finfint!


#3 / / Robin Sebastian:

Svar Olle: Du har så rätt så!


#4 / / Robin Sebastian:

Svar Anonym: tusen tack!