IN THE MIDDLE OF CPH

Sweater/HectorAmilon  Shorts/H&M  Shoes/Gucci  Rings/H&M and Stine Ladefoged
 
Min look under första dagen på Copenhagen fashionweek. Tänkte att jag fick ta tillfället i akt och marknadsföra mitt eget märke, varför jag bar min snakeprint-sweater. 
   För övrigt så är Köpenhamn en helt fantastisk stad och jag råder alla som inte varit här innan att åka hit. Vi bor, som Robin skrivit tidigare, på Andersen Hotel, vilket vi är grymt nöjda med. Ett bra tips för er som är osäkra på vart man ska bo då man möjligen besöker en ny stad för första gången!
 
/My look during the first day of Copenhagen fashionweek. 
Hector Nilsson 
#1 / / hampe:

vad använder du dej av för att göra collagen? :)


#2 / / LORISSA LOVEBOMB:

stiligt :)


#3 / / Robin Sebastian:

Svar Hampe: Vilka collage manar du? :)


#4 / / Robin Sebastian:

Svar Lorissa: Tack fina du :)


#5 / / Adam Cha:

SNYGGT!!!


#6 / / Robin Sebastian:

Svar Adam: MASSOR med tack!


#7 / / Modemannen:

VILL så gärna ha denna tröjan!!!!!!