I WOKE UP LIKE THIS

Sweater/Gossengold  T-shirt/HectorAmilon  Shorts/Pyrexvision  Sox/AmericanApparel  Shoes/Converse
 
Morsning korsning alla glada där ute. Jag har varit lite frånvarande den senaste tiden med tanke på att jag startat mitt företag a.k.a klämärke Hector Amilon för cirka en vecka sedan. Och holy shit vad bra det har gått, då nästan allt sålde slut efter 24 timmar. Mycket är tack vare er läsare. Ni har verkligen inspirerat mig och gett mig självförtroendet att tro på min design. Med detta sagt skulle jag vilja passa på att tacka er, för ni har verkligen hjälpt mig, både när det gäller konstruktiv kritik och med att sprida bloggen vidare. Så TACK, tack så himla mycket! 
 
/My new sweater from Gossengold, love it! 
#1 / / Paula:

Alltså din benstruktur är den bästa som skapats!!!


#2 / / Susanna :

Klart vi vill höja någon som är duktig!!


#3 / / Robin Sebastian:

Svar Paula: WOW, alltså TACK


#4 / / Robin Sebastian:

Svar Susanna: tack så himla mycket!!