CONTEST

 
Efter två månader med produkter från Maria Åkerberg tänker vi knyta ihop säcken genom att tävla ut fyra av våra favoriter. Maria Åkerberg är ekologiska hudvårdsprodukter som är anpassade för både honom och henne. Vi märkte en synbar skillnad efter första veckan. Huden återfuktades, orenheter jämnades ut och "brun utan sol" krämen tar fram en fräsch hudton året runt.
 
Vi tävlar ut en Nattkräm, Papaya peeling, Eye cream more och Tan in a bottle
 
Allt du behöver göra är att gilla Maria Åkerberg på Facebook, alternativt på Instagram, och sedan kommentera nedan att ni är med i tävlingen. Lycka till!
 Avslutas på fredag den 5:e och vi drar 2 vinnare!
 
Hector Nilsson/Robin Sebastian
#1 / / Moa Gustafsson:

Jag är med!


#2 / / Elin:

Åh jag är med!! 😊


#3 / / Kaarina Forsmark:

Jag är med i tävlingen.


#4 / / Malin :

Jag är med!! 😃


#5 / / Anna-Märta Stålnäve:

Gillar på båda ställena så klart jag är med! 😃


#6 / / Peter:

Absolut med;-)


#7 / / frida helgesson:

Jag är med :)


#8 / / Caroline:

Jag är med såklart! 😊


#9 / / Anna Svensson:

Jag är med! /Anna


#10 / / Mona:

Maria Åkerberg bästa valet
självklart vill jag vara med !


#11 / / lena:

Jag är definitivt med i tävlingen!


#12 / / Anna Sundkvist :

Jag är med :)


#13 / / Anonym:

Jag är med! Håller med er - man märker faktiskt skillnad OCH det är ekologiskt!


#14 / / Ingela A:

Jag är självklart med!


#15 / / Caroline:

Jag är med!


#16 / / Cecilia:

Oj mitt namn kom inte med ovan - jag är med!


#17 / / Katarina L Hedenquist:

Jag är med!


#18 / / Frida S:

Gillar sedan tidigare MÅ på Facebook och följer på Instagram så jag är gärna med och tävlar :)


#19 / / Anki Enholm:

Jag är med :-)


#20 / / Linda:

Jag är med :)


#21 / / Sara:

Självklart vill jag också vara med och tävla!


#22 / / Sara:

Självklart vill jag också vara med och tävla!


#23 / / Stina Polvi:

Jag är med 👌


#24 / / Emily Andersson :

Jag är med!


#25 / / Anonym:

Jag är med! Gillar på både fb och insta!

/ Emily
Insta: lillan9003
Mail [email protected]


#26 / / Ulrika:

Jag är också med!


#27 / / Patricia:

Ålskar Maria Åkerbergs produkter! Såklart vill jag vara med och tävla :)


#28 / / Kia Ahl:

Jag gillar att MÅ bra!


#29 / / Mari Lundin:

Gillar redan :)
Jag är med i tävlingen


#30 / / Annica :

Maria Åkerberg har jag gillat på FB länge. Jag är med!


#31 / / Maria Lundqvist :

Jag är med i tävlingen


#32 / / Josefin:

Jag är med ☺️


#33 / / Alexandra M :

Jag är såklart med! :)


#34 / / Carro:

jag är jättemed! :)


#35 / / Marlén:

Klart man är med :-)


#36 / / Hellen:

All in eco 🍀


#37 / / Linda:

Självklart är jag med <3


#38 / / Daphne Nocturna:

Jag är självklart med :D


#39 / / Cindy :

Jag är med :) Fingers crossed.


#40 / / Helene:

Med såklart!


#41 / / Diana:

Jag är med :-)


#42 / / Olof Lundin :

Gissa om Jag är med !? har redan blivit 95% bättre i mina händer av schea balm.
Otroligt nöjd !!!


#43 / / Sofi:

Gillar MÅ på fejjan o insta och denna tävling vill man inte missa!!
Jag är med!


#44 / / Maria C:

Åh, vilket drömpris - jag är med!
Jag gillar Maria Åkerberg både på Facebook och Instagram.


#45 / / petrametra:

Räkna in mig!


#46 / / Pontus:

Jag är med i tävlingen och gillar Maria Åkerberg på facebook!


#47 / / Annika:

Jag är med!


#48 / / Lotta:

Jag gillar MÅ .... och vill gärna vinna! :)


#49 / / ulrica:

Jag är med


#50 / / Linda Teplij:

Jag är me'


#51 / / Anonym:

Så jävla med! :)


#52 / / Wilhelm:

MED!


#53 / / Jesper Karlsson :

I'm in! :)


#54 / / Mona Ekelin:

Absolut med, älskar produkterna från M Å.


#55 / / Jessika :

Tjo! Jag är också med!


#56 / / Lina Eliasson:

Fantastiska produkter, jag är med!


#57 / / Malin:

Jag är med :) Gillar redan MÅ på FB!


#58 / / Ulla Andersson:

Gillat länge👍


#59 / / Anonym:

Jag är med :-)


#60 / / Anonym:

Jag är med :-)


#61 / / Josefine:

Jag är med och tävlar!


#62 / / Ingela S:

Jag är med!


#63 / / Sessa:

Gillar ju Maria Åkerberg sen lääääänge. C-vitaminmasken är favvisen men alla produkter är super!


#64 / / Tobias:

Jaaag är med! :)


#65 / / Henric Bixberg:

Jag är absolut med :)


#66 / / Linda:

Jag är med 😃


#67 / / Sara Andersson :

Jag är med! :)


#68 / / Paula Brinckmann:

Jag är med!


#69 / / Stina:

Jag är med!


#70 / / Karin:

Så bra produkter ni lottar ut - jag är med förståss!!!


#71 / / Tommytott - Fotograf i Malmö:

Åh jag gillar och nu håller jag tummarna för det hade varit grymt!


#72 / / Ann-Cathrine:

Jag är med! :)


#73 / / Theresé:

Jag är med!! :D


#74 / / Lisa:

Jag vill vara med :)


#75 / / Louise P A:

Tänk att ni har samma favoriter som ja!. Eko är det nya svarta, jag är med!


#76 / / Semra :

Jag är med, så klart!


#77 / / Monica L:

Jag är jättegärna med! : )


#78 / / Margareta:

Jag är oxå med 😊


#79 / / Malin :

Jag är också med! Skulle bli så glad för en vinst - vilken som helst! :-)


#80 / / Linda:

Klart jag är med!!


#81 / / sofia sernhede:

Jaa jag vill vara med


#82 / / Sara M:

MÅ är det enda som ryms i mitt badrumsskåp, favorit sedan länge! Är absolut med och tävlar. :)


#83 / / Veronica Lee:

Nu är JAG med :-)
"Håller tummarna"


#84 / / Louise Edenklint:

Jag är självklart med och tävlar :)


#85 / / Mattias Andersson:

Jag är med!


#86 / / Johan S:

Bästa Hector och Robin,

Självklart vill jag vara med i tävlingen! Jag Följer Maria Åkerberg både på Facebook och Instagram.

Jag har tappat räkningen på hur många olika produkter och märken jag har provat genom åren. Jag vågar inte ens tänka på hur mycket tid och pengar det har kostat mig. Till ingen nytta! Jag drömmer som så många andra om den perfekta hyn och vägrar ge upp hoppet om att jag en dag ska få bukt med problemen. Utmaningen #organicchallange var väldigt inspirerande att ta del av. Jag har en stark tro till Maria Åkerberg och hoppas att just jag får möjligheten att skämma bort mig själv med deras produkter. Då skulle jag vara ett steg närmare min drömhy. På samma sätt som ni vill jag också kunna dela med mig av mina erfarenheter - samtidigt som jag är med och bidrar till en bättre miljö.

Hoppas på tur!


#87 / / sandra:

Åh! Det vore fantastiskt med lite höstlyster till en grå tröttis...


#88 / / Kristina:

Är med! Superbra produkter! ☺


#89 / / Erik:

Jag är med! :)


#90 / / Andreas :

Hej! Jag följer på instagram och är gärna med i tävlingen!


#91 / / Mohammedi's | Art, model & designer:

jag ärmed!!


#92 / / ALEXANDRA:

I´m in ;)


#93 / / Therese Lindblom:

Följer både på Fb och instagram sen länge,älskar deras produkter och dom är dom enda jag använder,hoppas supermycket! :D
ha det fint!


#94 / / erika:

Jag älskar MÅ produkterna! Klart jag är med i tävlingen!


#95 / / Amelie:

Maria Åkerberg är bäst! Närproducerat, ej testat på djur och ekologiskt. Blir det bättre :)


#96 / / Amelie:

Maria Åkerberg är bäst! Närproducerat, ej testat på djur och ekologiskt. Blir det bättre :)


#97 / / Jessica:

Jag är med! Älskar MÅ-produkterna!


#98 / / Kristin:

Jeg er med! Vi elsker Maria Åkerberg-produkter i Norge også ;)


#99 / / Ola:

i'm in! Gillat på fejjan och följer på instagram. Gillar vad jag testat och provar gärna fler produkter av MÅ


#100 / / Matilda:

Hej hopp! Vill också vara med :)


#101 / / Inga-Maj Yhr:

Jag vill vara med i tävlingen om Maria Åkerbergs produkter.


#102 / / Mari Lundin:

Jag Gillar redan MÅ på Facebook, och hoppas självklart att denna 50-åriga kvinna ska få möjlighet till lite upplyftande produkter för ansiktet.
Må så gott :)


#103 / / Gabriella:

Älskar Maria Åkerberg, och vill självklart vara med och tävla!


#104 / / Annika Thell-Folke:

Klart jag vill vara med och Tävla när det är så fina vinster!


#105 / / Lisa:

Åh, jag vill helt klart vara med och tävla :)


#106 / / Cecilia :

Jag vill gärna vara med. Det jag tycker är roligt är att killar också bryr sig om huden. Dessa produkter är för alla


#107 / / Anna:

Älskar produkterna och använder inga andra, klart jag är med!


#108 / / Jessica F:

Jag är med. Kärlek till både er och MÅ.


#109 / / Jessica F:

Jag är med. Kärlek till både er och MÅ.


#110 / / annica la sundström:

gillar sedan förut och är med så klart!


#111 / / Sofie :

En tävling jag absolut är med på,
för vem vill inte ha produkter från MÅ?
Naturliga produkter gör en trygg.
Dessutom blir en så jäkla snygg!
Jag följer dem såklart på insta & facebook
där de har bra tips, bl.a. på en fräsch höstlook.
Nu håller jag mina tummar och tår,
att det just är jag som dessa produkter får.


#112 / / Kristina:

Alla lovordar dessa produkter så det vore kul att få testa :)


#113 / / Jeanette johansson:

Det behövs bara ett fåtal ord. Produkterna är underbara helt enkelt. Särskilt eyecreme more.


#114 / / Niklas:

Jag är med!


#115 / / Anna:

Åååååh vad jag vill vinna dessa fantastiska produkter!!! Finns inget bättre än MÅ 😃
Håller alla tummar och tår 😉


#116 / / Annelie:

Självklart är jag med!! För min killes skull! Han behöver förstå att Marie Åkerbergs produkter inte bara är för Kvinnor. Utan för Män också!!!


#117 / / Eva-Lotta :

Drömkombo! Vill vara med😛


#118 / / Tove Norén:

Då vad man med då =D


#119 / / Marika :

Med och gillar skarpt!


#120 / / Magnus:

Självfallet är jag med och tävlar! 😊


#121 / / Hampus Myrèen ( HMstyle):

jag är med.


#122 / / David:

jag är med!!!


#123 / / Maria Widén :

I'm in!!! Tävlar för min mans skull! <3


#124 / / Sören Andersson:

Jag är gärna med eftersom sambon använder Maria Åkerbergs handkräm och enligt henne finns ingen bättra produkt för händerna.
/ Sören


#125 / / Anonym:

Detta kan jag bara inte missa... Självklart vill jag vara med att tävla!!! Hoppas på tur 😍 😃�


#126 / / Anonym:

Detta kan jag bara inte missa... Självklart vill jag vara med att tävla!!! Hoppas på tur 😍 😃�


#127 / / maria:

Gillar så klart!


#128 / / Anonym:

Älskar MÅ! Så självklart vill jag vara med!


#129 / / Agneta:

Jag är med! Bästa produkterna :)


#130 / / Sandra:

Älskar MÅ produkter 👍


#131 / / Camilla Bergström:

Åh hoppas innerligt få äran att dessa produkter få till mitt åldrande ansikte som jag vill sköta på bästa sätt men i denna djungel av produkter är det inte så lätt!


#132 / / Sandra Linder:

Hoppas, hoppas, hoppas <3 :-)


#133 / / Madeleine:

Jag är med! OCH fyller år :)


#134 / / Josefine:

I'm in :)


#135 / / B-M Ahlstein:

Visst är jag med för chans på så fin vinst <3
Hoppas <3


#136 / / Carina Thomsson:

Självklart vill man vara med och vinna dessa fantastiska produkter 😄


#137 / / Elisabeth Lundin :

✨Jag håller tummarna för mig ✨💖✨


#138 / / Pia:

Jag är med :) Hoppas...


#139 / / Sarahu:

Jag är med! :-)))


#140 / / Peter Verdin:

Jag vill vara med och försöka styra upp min hy! Gillar på facebook!


#141 / / Rose-Marie Svensson :

Klart jag är med


#142 / / Maria Gidlöf :

Jag är med!!!😃


#143 / / Helena Karlsson:

Klart jag vill va med!


#144 / / Susanne Nilsson:

Jag är också med. Hoppas på tur, har inte jag det så har någon annan det :)


#145 / / Ellinor vendelskulle:

MÅs produkter är toppen. Jag är gärna med och tävlar!


#146 / / Pernilla Carlstein:

Jag är gärna med och tävlar!


#147 / / Camilla Lundh:

Jag är gärna med och tävlar !


#148 / / Heleni Sapnara:

Jag är med i tävlingen!


#149 / / Åsa Ullström:

Jag är med! Produkter som håller och M-Å har fantastisk kvalit'e som gör eko succe'! Gillar på fb och instagram.


#150 / / Erica:

Jag är med! :)


#151 / / Anki:

Jag är med i tävlingen 😀


#152 / / Magdalena:

Jag är med :-)