WIN KARL LAGERFELD SHADES

Tillsammans med Specsavers och Polhem PR har vi fått chansen att lotta ut, inte bara ett, utan två par ruskigt snygga solglasögon från ingen annan än självaste Karl Lagerfeld. 
 
För att tävla ska Ni göra följande:
1. Kommentera nedan i kommentarsfältet att ni är med i tävlingen. Glöm inte att skriva er mailadress!
2. I er somrigaste instagrampost ska ni hashtagga #hectorrobin. Detta är ett krav för att kunna vara med och tävla, men även för att vi vill veta lite mer om vem ni är. 
 
LYCKA TILL!
 
/Together with Specsavers and Polhem PR we have been given the opportunity to raffle, not only one, but two shades from Karl Lagerfeld. 
 
To join the competition You have to do the following:
1. Comment this post that you would like to join the competition. Do not forget to write your email-address. 
2. In your most summerish instagrampost you must hashtag #hectorrobin. This is a demand to be able to participate. 
 
GOOD LUCK!
Hector Nilsson/Robin Fröström 
#1 / / Johan K:

OMG, jag är SÅ med


#2 / / Ylva:

I am in


#3 / / Cilla:

Är med!


#4 / / Calvin Vedran :

I'm in


#5 / / Kenny Jonson:

Jag är med !


#6 / / Markus:

Hejja hejja, I'm in.


#7 / / Robin:

I`m in!


#8 / / Robin:

I`m in!


#9 / / Leo W:

Jag vill vara med grabbar!


#10 / / Robin Larsson:

Bländad av solen i dagarna, så ett par solglasögon är precis vad jag behöver! Jag är helt klart med i tävlingen!


#11 / / boris jelic:

jag är med :D!


#12 / / Anton:

Finns det något så somrigt som att glida fram på longboarden under sommarnatten med kompisar? :D Jag är på!


#13 / / Emil Andersson :

Im in!!!


#14 / / oskar mann:

(mannoskar på insta)
SÅ MED! inget man investerar i som student men de var rusktigt snygga, kul du är tillbaka med bloggandet igen förresten :D

ha de fint!


#15 / / Sandra:

Haha, ja men så där ja, då finns en bild på insta nu..


#16 / / sandra:

jag är med :D


#17 / / Mattias:

När avslutas tävlingen? Kallt uppe i Norrbotten så får kanske slänga in en bild från förra året om jag ska vara med :D


#18 / / Max Carlander:

Med!


#19 / / Max Carlander:

Med!


#20 / / mohammedi:

Jag är med!!!! @bymohammedi