BLUE LEATHER

Jacket/contemporary reflections  Shirt/USE  Leatherpants/H&M  Shoes/Nike Air Max90  Watch/Thomas Sabo
 
Frågan är när jag vilade senast? Jag kan inte minnas den dagen. Imorgon åker jag ner till Malmö för att träffa min familj och mina vänner. Som det ser ut nu, så flyttar jag även dit för att plugga lite juridik. Herregud, att jag inte tar mig an ett projekt till kanske? Blogg, företag samt heltids juriststudent. Men vet ni? Det är PRECIS så jag vill ha det, full rulle hela tiden, hatar att sitta rastlös. 
 
Nu ska jag laga pulled pork - varning för brännskador... 
Hector Nilsson 
#1 / / Tina K:

apsnygg jacka


#2 / / Anonym:

Hetis


#3 / / Qim:

Du är väldigt snygg


#4 / / Robin Sebastian:

Svar Tina K: Tusen tack!!


#5 / / Robin Sebastian:

Svar Anonym: Tack du!:)


#6 / / Robin Sebastian:

Svar Qim: Tack vad snällt :)