SIMPLICITY

Såhär såg jag ut när jag begav mig till Stockholm för en lite längre visit igår. Hur enkelt outfit som helst, men tycker även att något vardaligt kan vara värt att visa då och då. 
   Nu ska jag resa mig ur sängen och äta lite frukost för att sedan springa några ärenden på stan. Ha en fortsatt trevlig torsdag, så hörs vi imorgon. 
 
/What I wore yesterday when I went to Stockholm for a longer stay. A simple outfit, but sometimes you have to make that work as well. 
 
T-shirt/Acne  Jeans/Weekday  Shoes/TigerofSwden  Bracelets/Weekday & Thearchives  Watch/Thomas Sabo 
 
Hector Nilsson 
#1 / / Rådjur med stil:

Mycket snyggt! :) Vi skulle förmodligen inte klara att hålla oss från en ficka eller ett tryck på en plain tee...


#2 / / Jonna H :

Fint bilder och färger


#3 / / Anonym:

Supersnyggt!


#4 / / Anonym:

Jag gillar enkelheten


#5 / / Robin Sebastian:

Svar Rådjur med stil: Tack min vän :)


#6 / / Robin Sebastian:

Svar Jonna H: tusen tack finis :)


#7 / / Robin Sebastian:

Svar Anonym: Supertack


#8 / / Robin Sebastian:

Svar Anonym: tack vad glad jag blir :)