I'm opening new stores

 
De senaste veckorna har det rullat på bra med mitt varumärke The Archives och jag har mycket nya designs på ingång. Det är så roligt att få arbeta med något som utmanar ens kreativa sidan och jag är så tacksam för all respons!
 
I Gävle besökte jag en ny återförsäljare, och idag börjar Karlstad att sälja mina armband. Du hittar även accessoarerna i min Flagship store på Rådhuset i Uppsala, på Secondhand Rue de Tiquetonne i Paris och på nätet, Thearchives.se.
 
 
- My brand The Archives is opening new stores today in Uppsala, Gävle, Karlstad and Paris. Come and hang with us!
Robin Sebastian
 
#1 / / Karlstadsbo :

GRATTIS SOM FAN! Ska dit imorgon o köpa! :D


#2 / / Emelie:

Åh vad roligt! Jag bor i Karlstad och som jag förstått är Studio1 en väldigt populär butik hos killarna här :) De väljer verkligen ut med omsorg vilka märken de tar in och säljer.


#3 / / Robin Sebastian:

Svar till Karlstadsbo: Det tycker jag garanterat att du ska göra! =)


#4 / / Robin Sebastian:

Svar till Emelie: Vad roligt att höra! Jag har verkligen fått samma intryck och de som jobbar där är så schyssta och duktiga! =)


#5 / / Robin:

Hej Robin! Tänkte höra lite hur du gör med tillverkningen? Skapar du först allting själv? OCH VART VÄNDER MAN SIG OM MAN HAR EN IDE?


#6 / / Robin Sebastian:

Svar till Robin: Svar: Hej, kul att du frågar! Jag ritar upp allting jag vill göra, sedan skapar jag armbanden genom de material jag väljer ut. Alla armband tillverkar jag själv med olika verktyg. Är du händig är det väldigt effektivt då du får en produkt du vet håller och blir som du tänkt dig.

Själva ankarna och knapparna köper jag in från andra varumärken som fått överskott eller som plockas från kollektioner som inte är aktiva längre. Sedan gör jag något skoj av dom!

Om du ska låta andra tillverka dina idéer kan jag inte hjälpa dig så mycket. Jag har ingen fabrik förutom min egna studio.


#7 / / Angelicas Closet:

Vad roligt! Grattis!


#8 / / Robin:

Tjenare igen! Va kul! Precis vad jag ville höra! :D har inspirerats mycket av det du gör, och håller på lite själv, men ville som sagt veta om du skapar allt själv! Fett!! :D försäljningen går lite trögt, men du är ju en offentlig person så du når ut till många på ett annat sätt än jag :D men det är bara köra på! Grymt inspirerande iaf! Men har du några tips varifrån du helst köper material? :))


#9 / / Robin:

Tjenare igen! Va kul! Precis vad jag ville höra! :D har inspirerats mycket av det du gör, och håller på lite själv, men ville som sagt veta om du skapar allt själv! Fett!! :D försäljningen går lite trögt, men du är ju en offentlig person så du når ut till många på ett annat sätt än jag :D men det är bara köra på! Grymt inspirerande iaf! Men har du några tips varifrån du helst köper material? :))