Me and the black dress

 
 
Hat/Armani   Dress/H&M Basic   Shorts/H&M (here)   Sneakers/Nike (here)   Bracelet/The Archives (here)
 
Vaknade upp i Gävle idag, efter gårdagens möte i Gallerian Nian - Och nu är det dags för mig att åka hem igen. Nästa gång jag behöver packa resväskan är inför Stockholm Fashion Week så ska bli skönt att få vara hemma ett par dagar. Jag berättar mer om mötet senare ikväll och varför ni som läser från Karlstad ska vara lite extra glada idag.
 
Robin Sebastian
#1 / / Simon:

I am loving this Robin! <3


#2 / / Emma Grann Fotografi:

Snygga bilder! :)


#3 / / Eklund:

Snyggt :)


#4 / / Anonym:

King du e


#5 / / Robin Sebastian:

An: Thank you Simon!! =)


#6 / / Robin Sebastian:

Svar: Åh, glad jag blir Emma! Du e bäst!


#7 / / Robin Sebastian:

Svar! Tack Eklund och Anonym =)


#8 / / Kajsa:

Snyggt <3


#9 / / Venice:

ÅH! Så sexig utstyrsel :) inspirerande också.


#10 / / Elin:

Skitsnyggt!


#11 / / Robin Sebastian:

Svar: Sjukt stort tack Kajsa! =)


#12 / / Robin Sebastian:

Svar till Venice: TACK! Underbart att höra! =) <3


#13 / / Lo:

Coolt och smakfullt!!


#14 / / Henke:

Riktigt grym outfit!! Men min fråga är vart du köpt hatten, helt sanslöst snygg!? :D