CONTEST

 Maria Åkerberg AHA Scrub, Maria Åkerberg shampoo energy och Maria Åkerberg foaming wash clearing
 
 
För en vecka sedan började vi ett samarbete med Maria Åkerberg där vi byte ut våra produkter mot deras ekologiska produkter. Vi känner stor skillnad och är imponerade över resultatet som vi kommer att visa senare i veckan. Nu kan ni vinna våra favoriter ur serien till ett värde av 600 kronor.
 
Allt du behöver göra är att gilla Maria Åkerberg på facebook genom att klicka här, och kommentera i det här inlägget om att du är med. Du kommer att bli lika imponerad som oss! I slutet av veckan drar vi en vinnare!
 
 
Hector Nilsson/Robin Sebastian
#1 / / Annike Englund:

MED!


#2 / / John Bankefors:

Hej!

Jag har gillat sidan så jag är med i tävlingen :)

btw ni har verkligen en riktigt inspirerande blogg


#3 / / Daniel A:

med!


#4 / / cissi:

I'm in!


#5 / / Edvin :

Jag är med!!


#6 / / martina:

liked & klart jag är med och tävlar!


#7 / / Therése:

Med! =0)


#8 / / Carol Brax :

Vad kul! Jag är med!! Nu måste jag bara läsa in mig på er blogg mer.


#9 / / Åsa Ullström:

Jag är med och använder nu MÅ papayascrub underbar:-) men jag har länge varit nyfiken på AHA scrubben. Självklart vill jag bli lika imponerad. Gillar sidan sedan länge. Delar:-)


#10 / / Maria:

Jag är med!


#11 / / Liz Kiiskinen:

Jag är jätte gärna med på tävlingen, och gillar MÅ:s sida sedan länge.


#12 / / Linda:

Jag är med!! Fantastiska produkter :)


#13 / / Sara S:

Jag både gillar och älskar MÅ så vill vara med och tävla om dessa.


#14 / / Linn:

Klar! :) <3 (gillade sidan redan innan så allt jag behövde göra var att kommentera klar) ;)


#15 / / Linn:

Klar! :) <3 (gillade sidan för längesedan)


#16 / / Madeleine:

Im in!


#17 / / Angelica:

Jag vill verkligen vinna!


#18 / / Anonym:

Jag är med er helt. Har själv fler av Maria Åkerbergs produkter men har inte provat era favoriter än.


#19 / / Anita Söllwander:

Jag är självklart med!


#20 / / Marie Evaldsson:

Jag är med!!! :D


#21 / / Louise Johansson :

Jag är med tävlingen


#22 / / Jennie-Ann Wijk:

Jag är med i tävlingen!


#23 / / Ulrika Andersson Kahlman:

Wow!
Jättenyfiken på dessa produkter, hoppas!


#24 / / Anonym:

gillat sedan länge ;-)
nyfiken på vilka som är Era favoriter :-)


#25 / / AnneLee H:

Vill självklart vara med och få en chans på
vinsten. Använder bara MÅ - det finns inget bättre!


#26 / / Ann-jeanette Nonnen:

Jag är med:)


#27 / / Matilda Wennström:

Gillat och är jätte gärna med och har chans att vinna underbara produkter till ett värde av 600:-


#28 / / Anonym:

Jag gillar!!


#29 / / Susanne Christensson:

Jag är med😄


#30 / / Edith Camilla Svensson:

Im in, hope i win.
Lite goa produkter, till mina hårrötter!


#31 / / Edith Camilla Svensson:

Im in, hope i win.
Lite goa produkter, till mina hårrötter!


#32 / / Linda:

Är med! :-D


#33 / / Maria:

Jag är med! :-)


#34 / / Anonym:

Jajjemensan, detta vill man ju inte missa så jag är med


#35 / / Annika Thorsen :

Efter att ha provat det mesta inom skönhetsvård skulle det nu kännas revolutionerande att få prova svensk ekologisk hudvård. Jag är med:))


#36 / / Anna Löfgren :

Rackans, Glömde ju fylla i mailadress... (Anonym 07.27)


#37 / / Lena Berlin:

Klart jag är med. Rena produkter utan en massa kemikalier är toppen.


#38 / / Anonym:

Bästa produkterna! Jag är såklart med och tävlar!


#39 / / Paula:

Är med!!!


#40 / / pär Zühlke:

Jag är med!


#41 / / Margareta:

Jag är med och tävlar! "Gillat" har jag gjort länge, både på Facebook och o verkligheten!


#42 / / Linda Ejnarsson:

Tjohoo jag är med!


#43 / / Malin:

Jag e med:)


#44 / / Ida Hafstad:

Jag är med!


#45 / / Ingela:

Jag är med!


#46 / / Anonym:

Jag är definitivt med och tävlar! Ska testa de här produkterna mot mina elaka pigmentfläckar så snart jag använt upp mina nuvarande tokdyra krämer 😊


#47 / / Anna:

Jag är med!


#48 / / Annika:

I mitt badrumsskåp lyser det redan vitt från hyllorna, behöver inte övertalas eller övertygas, men vill gärna vara med i tävlingen!


#49 / / Anonym:

Jag är med med :-)


#50 / / Eva Eriksson :

Jag är med.


#51 / / Sofia Wallin:

MED!


#52 / / Laila:

Självklart med! MÅ är det bästa!!


#53 / / Anonym:

Handlar allt från schampo till hudprodukter och smink från Maria. Vill gärna tävla😃


#54 / / Sandra Stenroth:

Glömde skriva mitt namn men som sagt köper jag schampo hudprodukter och smink från MÅ. Supernöjd och vinner gärna 😃👍


#55 / / Elin:

Jag är med!!! 😄


#56 / / Gisela Hinders:

Jag vill vara med!


#57 / / Ida:

Jag vill vinna!!!


#58 / / Kajsa kavat :

Jajamännsan! Jag e med!


#59 / / Ann-Sofie/Colour it:

Åh så härlig tävling! Klart jag är med och tävlar. Gillar deras facebooksida sedan länge. ;-)


#60 / / Tina Westling:

Har precis börjat med MÅ produkter jag med :).


#61 / / Caroline:

Självklart med!


#62 / / Anki:

Gillar och är klart med.


#63 / / Madeleine :

Jag är med, hoppas på vinst.


#64 / / Michaela:

I'm in 😄


#65 / / Anna:

Jag är med. Älskar MÅ


#66 / / Anonym:

Jag är med!


#67 / / Malin Caspersson:

Deltar gärna i tävlingen för chans att vinna dessa fina produkter!


#68 / / Anonym:

Gillar dessa produkter, har gillat sidan länge, nu hoppas jag på tur 😀


#69 / / Beatrice :

Bäst för miljö också!


#70 / / Elin:

That would be awesome!


#71 / / Linda Nilsson:

Med/ linda


#72 / / Elisabeth:

Underbara produkter, jag vill bara ha fler och fler!


#73 / / Emelie :

Jag gillar och är med:)


#74 / / Linda:

Jag är med, älskar MÅ produkterna :)


#75 / / Marika:

Gillar och är med! Kul att ni gillar och uppskattar så bra hud- och hårvård produkter. Svenskt, naturligt och ekologiskt!


#76 / / Amo:

Gillar - Bästa produkterna! Vill gärna vinna och därmed få tillfälle att slänga ut de sista konventionella och dåliga produkterna från mitt badrum...till förmån för rena, naturligare alternativ. Heja MÅ!


#77 / / Anonym:

Så klart är jag me!


#78 / / Anonym:

Det låter spännande! Gillar både sidan och denna blogg! Jag är med!


#79 / / Therese Ahl Lennartsson:


Det låter spännande! Gillar både sidan och denna blogg! Jag är med!


#80 / / Anna:

Jag är med. Älskar produkterna :-)


#81 / / Susanne:

Jag vill vara med och tävla!


#82 / / D:

Självklart vill jag vara med! :D


#83 / / Annika:

Med! Ge mig :)


#84 / / Louise H:

Klart som tusan man är med ! =) Roligt att ni har bytt upp er till bra produkter ;)

Kram


#85 / / Matilda:

Jag vill va me! :-):-)


#86 / / Anonym:

Jag är med :-)
Älskar Maria Åkerbergs produkter!


#87 / / Gabriella:

Oj glömde ju skriva namn och epost....
Vi tar det från början.

Jag är med :-)
Älskar Maria Åkerbergs produkter!


#88 / / Malin:

Jag är med i tävlingen och hoppas så klart på att få prova era Maria Åkerberg-favoriter! ;-)


#89 / / Margareta Sernekvist:

Självklart är jag med! Bästa produkterna!


#90 / / Maria Jakobsson:

Självklart är man med för att ha chansen att vinna Maria Åkerbergs produkter.. Har aldrig löst er blogg förut, faktum är att jag läser ingen blogg men eran verkar intressant!! Sommarhälsningar <3


#91 / / Ida Olsson:

Jag är med, woho! :D


#92 / / Josefine Petersson:

Cool / ciao


#93 / / Johanna Gustavsson:

Håller tummarna för en vinst!


#94 / / Ida Öbro:

Jag är med! :)


#95 / / Elinor:

Jag är med :) Skulle väldigt gärna vinna och använda dessa produkter!!


#96 / / Nathalie:

Åh, jag är mer än gärna med! :)


#97 / / Evelina:

MÅ bäste vinna 😄


#98 / / Sarah Uggla:

Jag är med!


#99 / / Sofie:

Jag är med! Har rensat badrumsskåpet och fyller efter hand på med MÅs produkter. De är ju helt underbara!
Förutom MÅs produkter kan jag tipsa om en titt i skafferiet. Honung som ansiktstvätt, kokosolja som kroppslotion och socker blandat med valfri olja som kroppsscrub.


#100 / / Irene Helmersson:

Jag är med och hoppas på tur! :)


#101 / / Carro:

Är med och tävlar! :)


#102 / / Sandra Linder:

Klart man vill vara med, följer Maria Åkerberg sedan länge, och hoppas nu på tur :)


#103 / / Anonym:

Självklart vill jag vara med o tävla! Håller tummarna o hoppas på vinst :-)


#104 / / Anonym:

#103 11.44.36 = Annika Magnusson :-)


#105 / / Jennifer:

Jag är med! :)


#106 / / Ida Henriksson :

Jag är med! Använt deras produkter i drygt ett år o för ett tag sedan upptäckte jag att mina ärr, sedan tiden jag hade acne, börjat försvinna! Tummen upp!


#107 / / Bibbe Lotten Björnström:

Gillar & delar på facebook och hoppas jag har turen att vinna denna underbara vinst! Hört så mycket gott om Maria Åkerbergs produkter och skulle bli jätteglad om jag vann.


#108 / / Josefine:

Med!


#109 / / Simon :

Jag är med! :D


#110 / / Monica L:

Jag är gärna med! :)


#111 / / annica sundström:

gillar sedan länge som annica la sundström :)


#112 / / Maria C:

Jag är med i tävlingen och gillar Maria Åkerberg på fb sedan tidigare! :)


#113 / / Pontus:

Är med! Gillar Maria Åkerberg på facebook.


#114 / / Ann-Louise Larsson:

Använder produkterna o vill gärna att grabbarna i familjen oxå får testa.


#115 / / Stina:

Åh, äntligen kanske en får chansen att prova andra härliga naturliga produkter. Använder idag en annan svensk hudvårdserie men är väldigt nyfiken på MÅ :) Håller tummar och tår att JAG får bli den lyckliga vinnaren!


#116 / / Therese Fälth Johansson:

Jag är med!


#117 / / Marie Jansson:

Jag vill vinna så klart !


#118 / / Lotta:

Jag är redan imponerad av MÅ produkterna men jag vinner gärna ändå! :)


#119 / / Sofia:

Jag är med!


#120 / / Sofi:

Ja!! Jag är med!! :) Gillar!


#121 / / Theresé:

Är givetvis med :D


#122 / / Anonym:

Är givetvis med :D


#123 / / Anna:

Jag är med


#124 / / Emelie:

Jag vill också ha chansen! :)


#125 / / Anonym:

Gillat och är med :


#126 / / Alexia Day:

Självklart är jag med! Tack!


#127 / / Helena :

Jag är med. Älskar MÅ!


#128 / / Pernilla Kratz :

Jag är med! Supernöjd med schampot så testar gärna fler produkter!!!


#129 / / Linda Persson:

Jag vill gärna vinna ekologiska hudvårdsprodukter från Maria Åkerberg.


#130 / / Sussi Mårtensson:

Gillar redan och är gärna med och tävlar :)


#131 / / Charlotte:

Jag är lika stort med som en Åker och ett Berg!


#132 / / jennifer:

med!


#133 / / Åse:

Jag är med såklart!


#134 / / Emma :

Jag är med :)


#135 / / Anna:

Jag är med! Produkterna är ju fantastiska!


#136 / / Emmy:

Ja tack är med:)


#137 / / Linda:

Mmmmmeeeddd!!!!


#138 / / Alexandra :

Jag är med. Genomgår just nu en förändring då jag byter allt, kost, tandkräm och gärna hudvårdsprodukter :-)


#139 / / Jessica:

Jag är Med!


#140 / / Mathilda :

Jag är med :)


#141 / / Lizette Krus:

Åh älskar Maria Åkerberg! :D Jag är självklart med!


#142 / / Linda:

Jag är med! Världens bästa produkter!


#143 / / ChristianNilsson:

Jag är med! Maria Åkerberg är det enda jag använder! :)


#144 / / Jessica Jacobsson:

Jag är med :)


#145 / / Camilla Thunblad:

Jag vill gärna vinna MÅ produkter !!!!


#146 / / erika:

Jag gillar sidan sen länge och deltar med glädje i tävlingen. :)


#147 / / Josefine:

Jag är med :-)


#148 / / Kornelia strid :

Klart man är med!


#149 / / Sara Kling:

Jag vill självklart också vara med i tävlingen! :)


#150 / / Anonym:

Jag är med :)


#151 / / Elin Önhult:

Jag är med :)
Missade att skriva namnet i inlägget 10:14:15 oooops :P


#152 / / Linda k Wikström:

Jag vill tävla åt min man då jag vill ha mina MÅ produkter för mig själv:) dags att han får sina egna tycker jag!


#153 / / Charlotta Rosvall:

Åh! Jag älskar M.Å! Jag är definitivt MED! :)


#154 / / Sagolika :

JAG är MED! 😍


#155 / / Anonym:

Jag är med, har nyligen börjat använda produkterna för mogen hud, more och är nyfiken på övriga produkter oxå. Nästa steg är att byta ut produkterna i duschen. Även nyfiken på athletic.


#156 / / Ida Wahlgren:

Jag är med, har nyligen börjat använda produkterna för mogen hud, more och är nyfiken på övriga produkter oxå. Nästa steg är att byta ut produkterna i duschen. Även nyfiken på athletic.


#157 / / Ida Wahlgren:

Jag är med, har nyligen börjat använda produkterna för mogen hud, more och är nyfiken på övriga produkter oxå. Nästa steg är att byta ut produkterna i duschen. Även nyfiken på athletic.


#158 / / Sara Petersson :

Jag gillar självklart Maria åkerberg, helt klart bästa som finns!


#159 / / Susanne:

Gillar & är med 😀


#160 / / Susanne:

Gillar & är med 😀


#161 / / Anonym:

jag vill gärna vara med :D


#162 / / frida helgesson:

Jag gillar och vill vara med och tävla!


#163 / / Anonym:

Hej! Jag är med! :)
Hanna


#164 / / Anonym:

Självklart är jag med!!! :-)


#165 / / Felicia:

Jag är med och tävlar om dessa fantastiska produkter!:D


#166 / / Mrs Markusson :

Hi I am in!


#167 / / Anna Lantz :

Har gillat och delat er fb-sida.
Jag är supernöjd men MÅ's produkter!


#168 / / Eva Mårtensson:

Jag är med och vill så gärna ha chansen på Maria Åkerbergs fina produkter <3 är så klart redan en gillare!


#169 / / Ulli:

Gillar,älskar och hoppas verkligen på lycka :)


#170 / / Ulli:

Gillar,älskar och hoppas verkligen på lycka :)


#171 / / Maria Tjernqvist:

Jag är med!


#172 / / Anonym:

Jag är med


#173 / / Josephine:

jag vill!


#174 / / Madde :

Jag är med, älskar deras produkter ❤️


#175 / / Kristina:

Så klart att jag är med!!!


#176 / / jennie:

Jag gillar och vill vara med och tävla om dessa produkter som jag vill byta ut alla mina gamla mot.


#177 / / Ulrika:

Jag är med:)


#178 / / Elin:

Med!!! 👏🎉


#179 / / Christina Frisberg:

WOOOW!! :) Klart jag är med i utlottningen av finfina produkter från Maria Åkerberg, heeelt outstanding!! :)
har gillat fb sidan sedan länge under mitt namn Christina Frisberg. :)
Kramar till alla som vill/törs/behöver!! <3


#180 / / Joshua C:

I'm in!


#181 / / Marit:

Jag är med! Mycket bra produkter! :)


#182 / / Monika:

Jag är gärna med 😊 och har såklart gillat


#183 / / Anna:

Jag är JÄTTE MED!! ;-) har nyligen bytt ut alla produkter i badrumsskåpet mot MÅ-produkter and I looooooove it!! Jätte roligt att även killar som ni vågar o vill prova o att ni bryr er om vad ni använder för produkter! Fortsätt så ;-)


#184 / / Juan Escudero:

Klart jag vill vara med i tävlingen!! :)


#185 / / Emilia Vall:

Med!!!:)


#186 / / madde:

Klart jag vill vara med och testa detta som Ivan vurmar så för! :)


#187 / / Emma:

JAAAA, jag är med :D :D :D


#188 / / Anna Lundqvist :

Är gärna med o gillar på fb


#189 / / Anna Andersson :

Jag är med 😄😄😄


#190 / / Sara :

Jag är med!


#191 / / Gabriella Ekdahl:

HEJ! älskar produkterna, klart att jag är med!
Gillar på facebook!
/Gabriella Ekdahl från Uppsala


#192 / / Åsa Carlsson:

Hoppas på tur! 😊


#193 / / Jenny:

Jag är med=)


#194 / / Maria:

Hoppas jag vinner för jag gillar Maria Åkerbergs produkter!


#195 / / Pia:

Jag är med! Fantastiska produkter ;)


#196 / / Åsa :

Grattis till er som får testa dessa fantastiska produkter! MÅ kan jag inte vara utan! :) Åsa


#197 / / Sofia:

Jag är gärna med och hoppas på tur!!!


#198 / / Petra:

Jag är med:))) håller tummarna:)


#199 / / Anonym:

Jag är med!:)


#200 / / Johan Svensson:

Åh, vilken dröm. Säg att den är sann? Tänk om just jag vann! Så klart att jag är med och hoppas på tur :)


#201 / / Emma:

Åh, skulle bli världens lyckligaste tjej om jag vann detta! Det är precis produkter som står på min önskelista. Man ska värna om miljön och djuren <3


#202 / / Mona:

Min dotter är väldigt kär i naturliga produkter och hon pratar så gott om dem. Skulle vara kul som mor att få prova på och se om måttet håller. Är väldigt nyfiken..... :)


#203 / / Cathrin:

Är med! :D


#204 / / Evelina:

I'm all in!


#205 / / Stina G:

Jag är såklart med! Älskar MÅ och hur deras produkter har påverkat min hy, kan nu gå utan smink och må bra av det. Så göttigt!


#206 / / Ingela A:

Jag är med!


#207 / / Hella:

MEEE :D


#208 / / maria:

I´m in!


#209 / / Madeleine Westerberg:

Är absolut med! :)


#210 / / Madeleine Westerberg:

Är absolut med! :)


#211 / / Anna:

I'm in! :)


#212 / / Annika Hansson:

Jag är med!


#213 / / Paola:

Hoppas :) Gillar redan på fb som Paola Allegrini


#214 / / Louise E:

Jag är med! :)


#215 / / Kia Ahl:

Jag använder MÅ för både mig och familjen, vi mår bra och miljön oxå!! /Kia